1. Nová zjištění

27.01.2011 15:20

 

  

"Hermiono, jsi na mě a Rona naštvaná?"

 

"No samozřejmě! Vy dva jste se mi smáli, když jsem říkala, že jsem čistokrevná čarodějka. Co jste čekali? Já to prostě nedokážu odpustit, a že se vám to nelíbí? "Hermiona luskla prsty, když dokončila řeč.

 

"Ale ty nejsi naštvaná na Ginny!" Řekl Ron snažíc se udržet v pohodě.

 

"To je proto, že jsem se jí nesmála," řekla s důrazem Ginny. "Přijala jsem to jako fakt."

 

"Je nám to opravdu líto, Hermiono." Harry řekl upřímně.

 

"Jo, omlouváme se, Mione." Ron odvětil.

 

Hermioně nezbyl čas na odpověď, jelikož Ginny navrhla dostat se na vlak před tím, než odjede bez nich.

 

O pár minut později

 

Hermiona následovala své přátele do kupé, když někdo dal své paže, aby ji zastavil. Po otočení si všimla Malfoye, Crabbe, Goyle a Blaise Zabiniho.

 

"Co?" Zeptala se, ještě jednou, bez emocí.

 

"Vlastně, jsem se chtěl zeptat jestli budeš dnes sedět s námi," řekl Malfoye, stále nenechávajíc ji pustit do prostoru. Harry a Ron byli u dveří s jejich kupé.

 

"Nech ji Malfoye." Harry požadoval.

 

"Zůstaňte v zadu, Pottere!" Posmíval se Malfoye.

 

"No vážně!" Řekla Ginny, aby ve stejné době jako Hermiona. "Jen si sedněte. Oba dva!"

 

"Poslouchejte Ginny. Ona má pravdu. Jen proto, že jsem holka neznamená, že nemůžu zvládnout boj. V případě, že jste si všimli, změnila jsem se hodně přes léto. Není to jen můj vzhled. Jsem dokonale schopen pečovat o sebe a volbou to, co chci dělat. Takže rozhodnutí je na mě! "Hermiona jim odvětila  naštvaným tónem. Obrátila se k Ginny." Nic z toho nebylo na tebe. Mohu s tebou mluvit sama na minutu?"

 

"Jasně," odpověděla prostě Ginny.

 

"Vezmeme ti věci ven a poté se vrátíme k vám." Malfoye řekl Crabovy ať od ní vezme kufr.

 

"Jako byste byli sakra potřeba!" Harry odvětil zlostně, jak se podíval na Hermionu. "Nechce s vámi sedět!"

 

"Harry!" Ginny křičela. "To není tvoje volba."

 

"Přesně tak," řekl Hermiono. "Děkuji ti, Ginny, ale myslím si, že budu brát je zde. To nemá nic společného s tebou. Takže sedni do pekla dolů, drž hubu, a nepleť se mi do toho! "Harry zkrotl při Hermioniných slovech. Ona a Ginny se obrátili a vešli do chodby trochu způsoby takže nikdo nemohl nic slyšet.

 

"Podívej se na tohle," řekla Hermiono a vytáhla něco ze své zadní kapse.

 

"Je to ..."

 

"Moje maminka. A já jsem dál, z mého táty je vidět jen ruka a paže."

 

"Hermiono, tvoje máma je tak krásná. Ty máš být po kom. Ale kdo je ten chlap?"

 

"Já nevím, Gin." Hermiona řekla, a s tím dala foto zpět do své kapsy. "Ale co já vím, že musím zjistit, kdo to je."

 

"Grangerová," křičel Malfoye. "Nemáme celý den."

 

"Drž hubu Malfoyi." Řekl Harry.

 

"Já si jasně pamatuju, že ti Grangerová řekla, aby si se posadil, držel hubu, a zůstal mimo dění."

 

"Měli byste asi jít," řekla Ginny. "Vezmu si péči těchto dvou na starost."

 

"Později, Ginny!" Hermiona následovala Malfoye. "Mám otázku."

 

"Co, Grangerová?" Malfoye požádal kolegy z koleje, aby šli na před. Chytila jeho paže, aby se obrátil pohledem k ní.

 

"No, pár věcí. Řekl jsi jim, že jsem čistokrevná? Proč jste za mnou přišli? A proč ten náhlý zájem o mě?"

 

"Jsou to všechny otázky?" Zeptal se.

 

Hermiona jen přikývla.

 

"Dobře. Ne, já jim neřekl, co jsi mi řekla. Vzhledem k tomu, že jsi mi neřekla jak jsi na to přišla, "řekl Draco. "Teď mám pro tebe pár otázek zase já. Pokud jsi čistokrevná, kdo jsou tvojii rodiče? Proč je tato náhlá změna srdce? A co jsi myslela, když jsi řekl, že jsem cena v době, když to přijde na líbání?"

 

Blaise otevřel dveře do kupé, že by mohl odpovědět. "Vy dva jste přišli?" Zeptal se.

 

"Ano přišli," řekla Hermiona rychle. Přišla ke dveřím. Ona a Draco pak vstoupili do kupé. Hermiona seděla napříč od Draca, který stále ještě čekal na nějaké odpovědi.

 

Po nějaké době, kdy Draco velmi rozzlobený na všechny drby. Chtěl, aby mu Hermiona odpověděla.

 

"Můžete mě a Grangerovou omluvuvit?" Ptal se chladnokrevně jak jen to bylo možné.

 

"Jistě," všichni nesrozumitelně odpověděli v souhlas.

 

Jakmile byly pryč, Draco se podíval na Hermionu. "No, odpovíš mi teď?"

 

"Ano. Hodlám ti odpovědět," řekla Hermiona roztáhla fotografii z její kapsy. "To je moje skutečná matka. Nevím, kdo je můj otec. "Studoval fotografii.

 

Viděl jsem ji někde dříve, pomyslel si. Ale kde?

 

"Tato změna je v srdci, protože jsem si myslela, že Grangerovi jsou moji rodiče, ale já opravdu nejsem jejich dítě."

 

"Dejme tomu, že ti začínám věřit," řekl Draco a přemýšlel o tom, co řekla: "Tak jak jsi to zjistila?"

 

"Jednou jsem šla až do podkrovní něco najít, prostě jsem to tam začala prohledávat. A našla jsem krabici s mým jménem. Tak jsem ho otevřela a našla dopis. Moje matka mi písemně pověděla to co se stalo. Nebyly tam jen fotky, spolu s některými z jejích šperků a klíč k trezoru v Gringotově bance. Nebylo tam opravdu nic o mém otci. Řekla, že je to láska jejího života a že on nevěděl, že jsem se měla narodit. Došla k mudlům  a fotografie na nichž byli spolu roztrhla v půli. Podle mých dohadů je můj otec na druhé půli té fotky. Po mém nálezu mi Grangerovi museli říct pravdu."

 

"Jak jsem si prohlížel tu fotografii té ženy někdy předtím, já prostě nemůžu si vzpomenout, ale kde," řekl Draco a přemýšlel i když to bylo těžké.

 

"A já řekl, že ti stojí za to v této době, kdy se jedná o líbání, protože ... počkat. Neodpověděla jsi na moji poslední otázku. "

 

"Oh, hrome! Řekni mi jí! "Zakňourala Hermiona.

 

"Ještě jedna otázka, než se vrátíme. My si říkáme křestními jmény jako přátelé? "Hermiona požádala vážně.

 

"Předpokládám, že bychom mohli být, chceš-li Potter a Weasley o tom nemusí vědět." Odvětil.

 

"No to mě neobtěžuje. Ale já nechci, aby jste mě nazývali Grangerová už neplatí. Já bych raději a taky mě nevolte jako mudlovská šmejdkou. "Hermiona uvedl hořce.

 

"Fajn, jméno základ je, Hermiono," řekl Draco, když vstal. "Měli bychom se převléct do hábitů. Jsem si jist, že jsme blízko, aby to tamti také stihli."

 

"To je pravda," řekla také.

 

Ti všichni se převlékli do hábitů a pak seděli v kupé a hovořili, zasmáli se a měli dobrou náladu. A brzy vlak se zastavil na nádraží v Prasinkách.

 

 

 

 

 

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode