6.Nick a Rae

22.04.2012 14:21

„Jdeme do knihovny“ oznámila Lola.

Ta se stala místem kde jsme se scházeli, něco jako místní obývák. Bylo tam nejpohodlněji a nemuselo se tu provést moc úprav. Přibyla jen plazma, pár křesel a pohovka.

„Jasmíno“ otočil se na mne táta když jsme vešli. Byl jediný kdo mi tak říkal. „Volala Lili a domluvili jsme se, že hned po vánocích poletíš za ní a já si tě vyzvednu na Silvestra.“ oznamoval mi, „Á koukám, že Nicka už jsi poznala.“

„Ano“ zasyčela jsem. Fajn jen se to jakžtakž srovná s Raem, náš vztah je ve fázi ignorace , tak se tu objeví další protivný individuum. Tohle mne sice neprobodává nenávistným pohledem, ale výraz jeho očí také neslibuje klid. Má takový lačný pohled.

„Matte netušil jsem, že máš tak krásnou dceru!“ ozvalo se mi za zády. „Kdybych to tušil přijel bych mnohem dřív ! Myslím, že tentokrát si mě užijete déle.“

„Nevadí ti to Viv viď?“ dodal a otočil se k sestře.

„Né, když nebudeš dělat problémy !“ varovala ho.

„Jako beránek , slibuji“ díval se na ni nevinně.

„No uvidíme!“ usmála se na něj.

„Cos dělal, kdes byl, vyprávěj !“ pobízela ho Lola a usazovala se Tomovi v klíně.

„Nic moc.“ utrousil a sedal si do křesla.

„No tak, nedej se prosit.“ žadonila Lola.

„Kdyby si takhle řekla Mína tak si určitě vzpomenu na pár zajímavých historek.“ Nestydatě si mě prohlížel.

Zaslechla jsem zavrčení, teda alespoň mi to tak přišlo.Než jsem stačila zjistit jestli se mi to nezdálo Nick se zvedl a vydal se ke dveřím u kterých jsem stále stála.

„Ahoj bručoune!! Ty jsi tady taky!?“

Otočila jsem se a za mnou stál Rae a díval se na Nicka zlobným pohledem. Alespoň mi to na zlomek sekundy tak přišlo. Teď už měl ve tváři úsměv a vítal se srdečně s Nickem.

„Jasně kde jinde bych měl být. Vítej doma tuláku. Jak bylo?“ jeho hlas zněl nadšeně tak jak jsem to nikdy nezažila. Byl to úžasný hlas. Potřásli si rukama a společně si sedli na pohovku.Zalezla jsem si do svého ušáku, který stál naštěstí dost daleko od nich i když téměř přímo proti jejich sedačce.

„Budu ti dělat společnost. Můžu?“ zašeptal Nathan a sedl si na polštáře u mých nohou.

„V poho.“ usmála jsem se na něj. Vždy se drží někde blízko.

Nick vyprávěl, přeháněl a přitom po mě občas kouknul zda poslouchám. Asi po dvou hodinách jsem začala mít hlad.

„Jdu si pro něco do kuchyně,“ vysvětlila jsem „Chcete někdo něco?“

Rozhlédla jsem se po nich. „Zatím nic“ odpověděl Tom a ostatní zavrtěli hlavami.Pohledu na Nicka a Raee bych se raději vyhnula. Oba na mě koukali a jejich pohledy si byly velmi podobné. Zachvěla jsem se. Nevím co v těch pohledech bylo. Nepřátelství NÉ a u Rae ani netečnost, ale znepokojila mne ta emoce kterou jsem z jejich pohledů cítila.

„Půjdu s tebou!“ zvedl se Nath

„Dík“ usmála jsem se, chytil mne za ruku a zmizeli jsme.

Nathan (myšlenky)

Přijel Nick. Super!! Bude švanda. Jsem zvědavý co na něj řekne Mína.

Jasmína – je jak obrázek. Moc bych chtěl aby mne přestala vnímat jen jako bráchu, ale zároveň jsem rád i za tohle přátelství. Můžu jí být na blízku.

Je zvláštní, už skoro půl roku žije s námi a zatím neměla jedinou otázku, nad ničím se nedivila.Jistě snažíme se chovat jako lidi, ale někdy to nevyjde.Rae její myšlenky neslyší, a je z toho pěkně vytočenej. Vyhýbá se jí jak může, ale už jsem ho v noci načapal dvakrát v její věži.Co tam chtěl? A tak netušíme co vše už o nás zjistila. Teda zjistila-li něco. Nebojí se nás, to víme. Viv říkala, že z ní cítí sílu, takže by nějakou tu schopnost měla. Matthewova schopnost na ní taky nepůsobí, nedokáže předvídat její chování. Jsem zvědavý jestli Nickův dar zapůsobí.

Docela by mě zajímalo jestli už se zamilovala a jestli jí to vyšlo. I když to bychom věděli. S nikým krom mamky a nějaké holky si nepíše ani nevolá.

Už přijely. Byla s Lolou na nákupech. Chudák. Počkám až dojdou a pak skočím pro Nicka. Ale co bych se namáhal vždyť stačí zavolat on uslyší.

Tak Nick je slyšel taky a šel jim naproti. Lola už se zas vine k Tomovi. Ach ,jak já těm dvěma závidím.

„Jasmíno,volala Lili a domluvili jsme se, že hned po vánocích poletíš za ní a já si tě vyzvednu na Silvestra.“ oznamoval jí.

Né to myslí Matt vážně! To tu Mína vážně nebude celý týden. Zatraceně!

„A koukám, že Nicka už jsi poznala.“ Tak Lola už je představila. „Ano“ zasyčela, co jí proved, že je namíchla? Usmál jsem se a kouknul po něm. Ten pohled jakým po ní koukal! Bože on ji chce!!!!!!!

NÉ to NÉ.

„Matte netušil jsem, že máš tak krásnou dceru! Kdybych to tušil přijel bych mnohem dřív ! Myslím, že tentokrát si mě užijete déle.Nevadí ti to Viv viď?“ Viv se na něj dívala varovně asi tady zahlédla ten chtivý pohled.

„Né, když nebudeš dělat problémy !“ varovala ho.

„Jako beránek slibuji“ díval se na ni nevinně. Ha ha ten a nevinnost.

„No uvidíme!“ usmála se.

„Cos dělal, kdes byl vyprávěj !“ pobízela ho Lola

„Nic moc.“ utrousil

„No tak, nedej se prosit.“ žebrala Lola.

„Kdyby si takhle řekla Mína tak si určitě vzpomenu na pár zajímavých historek.“ on jí otevřeně svádí. Ach né!

Co to bylo?! Ve dveřích stojí Rae a vrčí ?! Proč?

On Nickův pohled vidět nemohl a i kdyby on Mínu nemusí. Vlastně pohled nevyděl, ale nejspíš slyšel co si Nicky myslí. No páni to muselo být hustý když Rae reagoval.

„Ahoj bručoune!! Ty jsi tady taky!?“ Nick se evidentně nenechá vyvést z rovnováhy a chová se jako, že nic neslyšel. Rae odvedl Nicka k sedačce. Mína zamířila do svého oblíbeného křesla na opačném konci.

Mohl si Rae všimnout, že tam sedává a Nicka odvést jinam úmyslně?

Takže mi nic nebrání si sednout k ní tak aby to nabylo nápadné.

„Budu ti dělat společnost. Můžu?“ zeptal jsem se a sedl si pod ní.

„V poho.“ usmála se. Ten úsměv, je tak krásná když se usmívá. Schoulila se v křesle a poslouchá. Žádný obdivný pohled spíš pobavenost v jejích očích. Úleva. Měl jsem to vědět, ona na frajery není. A vypadá to, že Nickyho schopnost je u ní taky k ničemu. Zvedla se . Jasně bude mít hlad. Kouká po všech a já s ní.

Kruci co to !? Rae i Nick se na ní dívají s takovou touhu v očích !!!!! Tak tohle bude ještě zajímavé. Né, že bych proti těm dvěma měl nějakou šanci, ale RAE??? Vždyť se jí vyhýbá a jeho ženy nikdy nezajímaly.

Všimla si toho. Odvrátila hlavu a zachvěla se. Využiju své situace.

„Půjdu s tebou!“ vzal jsem ji za ruku a ještě než jsme úplně zmizeli zaslechl jsem dvojí zavrčení. No potěš, to jsem si pomoh. Usmál jsem se , ale jsem teď s ní to oni né. Výhra.

NICK (myšlenky)

Blíží se vánoce, rodinka se přestěhovala asi bych se měl za nima kouknout.Tom říkal, že mají u sebe Mattovu dceru. Je jí 17 tak jsem zvědav jak se mu povedla. Jo prý netuší co jsme zač. To bude sranda.Docela se mi stýská po bráchovi. O pardon teď je to můj synovec. Prča co!!

A to jsem mladší asi o 10 let, jen už to není znát. Oběma je nám cca 20.

To bude radosti ztracený syn doma. Už vidím Lolu.

Rae, Lola a Jasmína tu nejsou. Počkám zatím si prohlídnu pokoj. Zaslechl jsem auto a šel se podívat jak náš přírůstek vypadá. Stál jsem na schodišti a v tu chvíli vběhla do haly holka. Je docela hezká a voní! Voní jak rozkvetlá louka plná slunce. To bude zajímavé.

„Nicky!!!!“ To je Lola. Stihnul jsem zareagovat akorát. „Charllotko!!“ zavolal jsem a už jí měl v náruči.Skřítek, už zas mele. Konečně se dostala k tomu na co jsem čekal. Ta malá už došla skoro k nám. Stačí jeden úsměv a bude moje. Snad mě Matt nezabije, ale co ať se holka otrká. „ Nick“ „Mína“

Přitáhl jsem si ji k sobě a políbil. Prostě jsem neodolal. Chutnala po lesních jahodách. HM mňam !!!!

Vytrhla se. A jé, to asi nebylo úplně správně.Ale co když ….... Co moje schopnost? Měla mi teď ležet v náruči.

„Ehm..“ odkašlala si Lola “ myslím Nicku, že tohle gesto Mína neocenila.“

„Třeba ano!“ díval jsem se na ni a uvažoval.

„Jdeme do knihovny“ táhla nás Lola za rodinou.

„Jasmíno, volala Lili a domluvili jsme se, že hned po vánocích poletíš za ní a já si tě vyzvednu na Silvestra.“ To je Matt,ale né takhle mne obírat o její společnost. „Koukám, že Nicka už jsi poznala.“

„Ano“ zasyčela a jé tak vážně ten polibek nebyl dobrý začátek, ale byl tak sladký, že bych to udělal zas.Díval jsem se na ní a nemohl si pomoci. Chtěl jsem ji.

„Matte netušil jsem, že máš tak krásnou dceru! Kdybych to tušil přijel bych mnohem dřív ! Myslím, že tentokrát si mě užijete déle.“ polichotil jsem mu

„Nevadí ti to Viv viď?“ dodal jsem

„Né, když nebudeš dělat problémy !“ a jé Viv si všimla.

„Jako beránek slibuji“

„No uvidíme!“

Cos dělal, kdes byl vyprávěj !“ Lola jako vždy zvědavá a koukám, že mezi ní a Tomem se nic nezměnilo. Když ho to baví být s jednou už 100 let. Nato já nikdy moc nebyl, ale u nich si snad zvyknu .

„Nic moc.“ šel jsem si sednout a přemýšlel jak to zkusit na tu malou. Co třeba jen vyjádřit zájem .

„Kdyby si takhle řekla Mína tak si určitě vzpomenu na pár zajímavých historek.“ Ty její sladké rtíky s našpulily , ale bylo by prima se jich zas zmocnit a nejen jich, musí být sladká celá.

Wow co to bylo ?

Bráška je tady a vrčí ! A vrčí na mne! Že by se mu moje myšlenky na Mínu nelíbily !? Ale, ale vždyť on a ženy to bylo přece téma bez náplně. Copak se to tu děje ? !

„Ahoj bručoune!! Ty jsi tady taky!?“ no jasně ten vzteklý pohled. Rychle mu zmizel, teda co mu je?

„Jasně kde jinde bych měl být. Vítej doma tuláku. Jak bylo?“ přivítal mě srdečně, ale stejně si zjistím o co tu šlo.

Tedy on mě normálně vmanévroval do sedačky. Tak jo pro teď. Poslouchali všichni, dost jsem toho vynechal, dopovím až tu ta malá nebude, a dost upravil pro Jasmíniny uši. Občas jsem na ní kouknul. Měla pobavený výraz. Alespoň něco. Má hezký úsměv a její modré oči jakoby byly plné hvězdiček. Bože co to melu? Náš Nath jí sedí u nohou jako pes a zamilovaně na ní kouká. Najednou se zvedla.

„Jdu si pro něco do kuchyně,chcete někdo něco?“ dívala se po místnosti. Nikdo nic jasně.

„Půjdu s tebou!“ Nath ! Co! On jí vzal za ruku a zmizel. To né, co si ten smrad myslí. Zavrčel jsem !!!!!!

Vedle mne se ozval stejný zvuk. RAE !!!!!!!

RAE (myšlenky)

Super Nicholas je doma. Můj milý mladší bratříček se uráčil taky objevit. Doufám, že se bude chovat slušně. Jeho slabost pro něžné pohlaví bude vystavena pokušení. Ona je Mattova dcera a člověk tak snad............

No a co ty ? Ty představy co máš taky nejsou zrovinka nevinný, teda některý. Už zas si povídám sám se sebou. Kdy jsem začal? Přesně v ten okamžik cos ji uviděl !

Ach to bylo teda něco. Ještě než jsem se otočil tak jsem ji cítil. Voní jako rozkvetlá louka když na ní po dešti zasvítí slunce. Byla stejně nádherná jako její vůně.Černé vlasy do poloviny zad, oči jak noční nebe plné hvězd, jemná ústa podobná nerozvité růži. Drobná ramena , útlý pas a štíhlé nohy. Zatočil se se mnou svět.

A pak jsem zjistil, že její myšlenky neslyším, že jsou mi skryté. To byl šok, už několik století jsem zvyklí slyšet co si kdo myslí a teď když tuto výhodu potřebuji ...NIC !! Sakra . Musel jsem pryč. Ona si do mne ještě vrazí!. Vůbec jsem ji neslyšel a ona mne nejspíš také ne.Omluvila se. Tolik jsem v tu chvíli toužil ji chytit do náruče a políbit. Co to se mnou je? Podívala se na mne a jako by se lekla. Trhla sebou a zmizela v pokoji. Co sis myslel? No jasně , že utekla. Před tebou vždyť jsi netvor.

Musím odsud, večer promluvím s Viv.

Už jsem se celkem vzpamatoval. Dnes přijíždí. Matt mě požádal abych opravil horní pokoj v Jižní věži. Pochopil jsem, že má být pro ni. Chtěl jsem aby vše odpovídalo atmosféře věže a tak použil co nejvíce dobových věcí a moderní vymoženosti do nich schoval. Přál jsem si aby se jí tu líbilo. Vše jsem dělal sám cítil jsem se jí tak blíž.Jediné co jsem nedonesl byla postel ta byla původní. Možná.že jsem znal jejího výrobce? Ha ha.

Líbil se jí. Celého mě naplnilo štěstí když jsem na schodech poslouchal její reakci. Bál jsem se moc ukazovat. Nechtěl jsem vidět strach v jejích očích a vědět že za něj můžu. Už po týdnu jsem to, ale nevydržel a šel za Viv. Řekl jí co se se mnou stalo. Usmála se a řekla velmi zvláštní věc.

„ Kdyby Matt nebyl její otec a Tom bezhlavě nemiloval Charllotu myslím,že by jejímu kouzlu propadli stejně jako vy.“

Vy? Jasně já a Nath. Myslel na ni skoro pořád, ale i když cítil to co já u mne bylo to mnohem silnější.

„Viv co mám dělat? Ona se mne bojí!“

„Nebojí! Nebojí se nikoho z nás, ale zkus být pozorný, zábavný, milý prostě oprav její mínění o tobě. To je jediné co ti mohu poradit.Jestli pak bude cítit to co ty k ní nezaručím, ale možné je vše. A nezapomeň je to Mattova dcera a on ji velmi miluje. A hlavně je to člověk !!“

Fajn co teď s tím. Chci jí být co nejblíže jako Nath. Začal jsem se objevovat v knihovně, zkoušel se usmát, ale ona nic , ignorovala mne. Alespoň jsem neviděl strach i když mne její nezájem taky bolel. Miluji ji!

A do tohohle zmatku si přijede můj bráška. Byl jsem na lovu a tak jsem ho viděl až když jsem došel do knihovny, ale jeho myšlenky byly slyšet až do lesa.

A jé tak vážně ten polibek nebyl dobrý začátek, ale byl tak sladký, že bych to udělal zas. Cože!? On ji políbil?

Evidentně se jí to nelíbilo. Úleva. Alé né i on. Koukám že stačila chvilka a i jeho dostala. Aby né, je anděl ! Už jsem doma, pár kroků a uvidím ji.Ty její sladké rtíky s našpulily , ale bylo by prima se jich zas zmocnit a nejen jich, musí být sladká celá. DOST !! Ty jeho představy byly horší než mé. Žárlivost mne zasáhla naprosto nepřipraveného. Zavrčel jsem.Doufám, že si toho nevšimla. Ostatní totiž ano. Měl jsem chuť se na Nicka vrhnout, ale klid on přece netuší co k ní cítíš. Nikdo to netuší krom Viv.

„Ahoj bručoune!! Ty jsi tady taky!?“ usmívá se.

„Jasně kde jinde bych měl být. Vítej doma tuláku. Jak bylo?“ Klidně se snaž zjistit co chceš, nemáš šanci.

Dostal jsem ho od ní co nejdál. Našla si ušák, sedává v něm často, a usadila se.Nath jako vždy jí nablízku. Tolik mu závidím. Může se jí dotýkat, sbírat její úsměvy. Ach jo!

Vypadá to, že bráškovo kouzlo na ní nezapůsobilo. Jako by láska k jejímu srdci nemohla. I na Natha se dívá jako na milovaného bratra né jako na potencionálního přítele.Nic takového. Zvedla se. Zajisté musí mít hlad. Nath se zvedl taky.

Cože?! Touha v mých a Nickových očích! Bože ona se otřásla. Jak se cítí? Nath toho hned využil, jasně štěně jedno. Zavrčel jsem a stejný zvuk se ozval vedle mne. NICK!!!!!

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode