Sázka s Emmettem

26.03.2011 22:18

Autor: Aredhel

Právě jsme se přistěhovali do nového města, já a moje rodina. New Hampshir. Já, Edward a Alice sem budeme chodit na Darmouth, Carlisle dostal nabídku ve zdejší nemocnici a Esmé renovuje dům, do kterého jsme se přestěhovali. Tentokrát jsem si jako studijní obor vybral kriminalistiku, zaměření balistika, snad se to někdy bude hodit, ale pochybuji. Rosalie a Emmett teď byli někde na cestách po Evropě. Zopakovat si líbánky.

„ Ahoj, lásko “ pozdraví mě Alice, když seběhne ze schodů, dá mi pusu na tvář a já se na ni usměju. Chvíli se díváme jeden druhému do očí.

„ Miluju tě, Alice “ řeknu nakonec. Já a Alice máme nádherný vztah jak po fyzické, tak i duševní stránce a ta je pro nás důležitější. Ona mi odpoví „ já tebe taky “ a pak dodá, že jede nakupovat, ale já s ní nesmím, že to bude překvapení a že Emmett s Rosalií dnes odpoledne přijedou a pak jen tak mimochodem dodá, že tu sázku s Emmettem bych měl vyhrát. Než jí stihnu požádat o vysvětlení, je v autě a odjíždí na nákupy.

Chvíli nad tím přemýšlím, pak toho však nechám, neboť je sobota, není se s čím trápit a Esmé mě žádá, jestli bych jí nepomohl vyplít záhony, srovnat zeminu na zahradě a zasadit nové kytky, keře a stromky. Souhlasím a vydám se ven za ní. Naše milující nevlastní upíří matka, mi říká, co kam patří a jak to tu bude vypadat. Odpoledne, tak jak řekla, Alice přijeli Rose a Emmett. Esmé byla radostí bez sebe, zase měla rodinu pohromadě. Edward, který se uráčil vyjít ze svého pokoje, se válel smíchy po zemi, z něčeho co mu Emmett ukazoval v myšlenkách. Za chvíli se Rose a Esmé bavili o módních trendech a já s bratry vyjíždíme na pár hodin na lov.

Večer jsme se všichni (Edward, Emmett, já, Carlisle, Rose, Alice a Esmé) sešli v obývacím pokoji a povídali si o událostech, které se staly, když jsme žili odděleně. Za ten čas se mi Alicina poznámka o sázce dostala až do zadní části mé mysli. Zase však rychle vyplula na povrch, když si Emmett postěžoval, že se už hodně dlouho s nikým nesázel a že mu to moc chybí. Edward, který se většinou nezapojuje, se šibalsky usmál a sdělil nám svůj nápad. Na youtube.com viděl jedno video se jménem Evolution of dance remix. Byla to taneční sestava, složená z různých druhů tanců a tohle jsme se měli naučit po jednom zhlédnutí, pak pět minut nacvičovat a předvést. Komu to půjde lépe, vyhrál no, a komu ne ten prohrál a jeho a jeho manželku čeká menší úkol. Zatančit ptačí tanec. Teď už jsem pochopil, jak to Alice myslela. Souhlasil jsem. Porotu tvořili Esmé, Carlisle a Edward. Nebudu vám popisovat ty tanečky, jen vám povím, že já jsem vyhrál, a když Emmett a naštvaná Rose tančili ptačí tanec, všichni se smíchy popadali za břicho. Pak se šlo do pokojů. Tam na mě čekalo mé překvapení, v podobě Alice v minisukni, malém tílku, svůdného prádélka a striptýzu při hudbě. Pravda, když měla Alice minisukni i tílko dole, neudržel jsem se a vrhnul se na ni (ne že by jí to vadilo). No co bylo pak, asi víte, a když ne tak jste příliš mladí na to, abyste to pochopili.

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode