21. kapitola

19.04.2012 15:01

Snape: Kéž bych byl mrtvý…

Brumbál: Proč, Severusi, máte snad výčitky?

Snape: Spíš lítost. Proč, proč jen jste mě včera v noci nechal vypít ty poslední tři Kouzelnické bolehlavy?

Brumbál: Asi si nevzpomínáte, že jsem vám radil toho nechat, jenže vy jste odvětil: „Hej… to je MŮJ pohřeb!“

Snape: V tu dobu jsem už nebyl zodpovědný za své chování. Měl jste mi zabavit můj šejkr na koktejly. Přátelé nenechávají své přátele opít se do němoty.

Kratiknot: Znám naprosto báječný kouzelnický lék proti kocovině. Zahrnuje polykání celého vařeného vejce za současného pití lahve tabaska a plechovky Coly…

McGonagallová: Můj recept zase požaduje postavit se na hlavu a nechat si nosem protéct med.

Hagrid: Není tohle na škytavku?

Prýtová: Koho to zajímá, obojí zní legračně! Co vyzkoušíme jako první?

Snape: Zpátky! Au. (Chytí se za hlavu.) Kde je Snapeova armáda, když potřebuji poskytnout pomoc?

Brumbál: Ačkoli může být léčení kocoviny bezmocné oběti jakkoli zábavné a výchovné, pohotovostní poradu jsem svolal ze zcela jiného důvodu.

McGonagallová: Počkejte… Joanne a Ron tu ještě nejsou. A ani koblihy.

Brumbál: Joanne a Ronovi jsem o našem setkání neřekl. (Ostražitě si pohledem změří Snapea.) A jsem vcelku přesvědčen, že koblihy jsou v tomto případě spíš na škodu.

Kratiknot: Obzvlášť koblihy plněné švestkami…

Snape: Blué! (Náhle odejde od stolu.)

McGonagallová: Vidíte, Albusi? Nejste rád, že máme koupelnu tak blízko?

Brumbál: (Podrážděně.) Ano, ano, samozřejmě. Celé tři hodiny jste si na postu ředitelky vedla báječně. Ale důvod, proč jsem svolal naši pohotovostní poradu –

Rowlingová: Ahoj! Co se děje? To vypadá skoro jako porada –

Snape: (Vrátí se.) Dnes ráno vypadáte nechutně šťastně a zdravě.

Rowlingová: Což se o vás říct nedá… pro merlina… vy máte po včerejšku ale pořádného maguára…

Snape: Přímo obrovského –

Brumbál: (Zakašlá.) No, možná bude lepší vyřešit vše hned teď na místě. Joanne, včera večer na party, pravděpodobně pod vlivem kouzelných látek, jste vyjevila svůj záměr, ehm… publikovat své memoáry?

Rowlingová: Ano, to je víceméně pravda. Fanoušci Harryho Pottera dychtí po všech možných informacích o sérii, proto jsem se rozhodla vydat všechny své poznámky a podrobné životopisy profesorů.

McGonagallová: Mluvíte o vymyšlených verzích, že? Životopisy postav založených na nás, je to tak?

Rowlingová: Ne, čtenáři chtějí vědět vše. Každý šťavnatý, byť drobný detail. Maličko jsem naznačila, jenže to se ztratilo jako kapka vody v obrovském moři zvědavosti. Tudíž vydám VŠECHNO a budu doufat, že mě přestanou zahlcovat otázkami o vašich soukromých životech, milostných pletkách, číslech kreditních karet a sexuální orientaci.

Kratiknot: Ale… ale Joanne… přeci jsme toho spolu prožili tolik. Ta kniha by nás mohla ohromně ztrapnit!

Brumbál: Ehm, ano… včerejší noc, například…

Rowlingová: Nemějte strach. Albusi, už jsem zapomněla, že jste po mně za pohovkou vyjel. Stejně jako jsem zapomněla, co Severus celý večer říkal.

Snape: Já jsem taky zapomněl, co jsem celý večer říkal. Ehm, Albus po vás vyjel?

Brumbál: Spletl jsem si ji s někým jiným! Stínidlo lampy mi znemožnilo výhled.

Rowlingová: Počkat, kde je moje tužka? Potřebuji si udělat několik poznámek…

Trelawneyová: Doufám, že jste zapomněla na –

Rowlingová: (Tužku má v pohotovostní poloze.) Ano?

Trelawneyová: Nevadí…

(Dveře se rozlétnou dokořán.)

Snape: (Chytne se za hlavu.) Auuuu…

Lucius Malfoy: TAKŽE, Rowlingová! Slyšel jsem, že se chystáte vzepřít mému příkazu nepsat pomluvy o mé rodině!

Rowlingová: Zvěsti se šíří rychle…

Prýtová: Musel tam mít štěnice.

McGonagallová: Spíš červy – Draca a Regise.

Snape: Ale včera v noci tam přeci nebyli! Jsou nezletilí.

Lucius Malfoy: Měli falešné knírky!

Snape: Úžasné, přispěl jsem k zločinnosti nezletilých. Převezte mě rychle do Azkabanu, hned teď. Mozkomoři, lejna testrálů. Už se nemůžu cítit hůř než teď.

Lucius Malfoy: Jelikož jste odmítla poslušnosti, Joanne, rozhodl jsem se bojovat proti vám vašimi vlastními zbraněmi. (Pozvedne rukopis.) Toto je exkluzivní vydání Tajemství ze zákulisí Harryho Pottera, které obsahuje nejenom pokračování příběhu a vynechané scény, ale i detailní a drtivý životopis autorky, JOANNE K. ROWLINGOVÉ!

Rowlingová: To nemůžete! JÁ jsem autorka! JÁ! JÁ jsem ta, co ví, jak příběh pokračuje! A ten životopis není nic jiného než sprostý, nactiutrhačný –

Brumbál: Ehm… ještě jste si to nepřečetla, Joanne.

Rowlingová: Napsal to ON!!!

Brumbál: Ano, to má něco do sebe.

Rowlingová: V každém případě – tu knihu NEVYDÁTE!

Lucius Malfoy: Zkuste mě zastavit.

Rowlingová: (Vytáhne hůlku.) ZÁKAZUS COPYRIGHTUS!

Lucius Malfoy: (Vyhne se kletbě.) POVOLENUS UŽÍVÁNUS!

Zbytek sboru: (Schovají se pod stolem.)

Rowlingová: OBCHODNUS ZNÁMKUS ZNIČITUS!

Prýtová: Dobré nebe, nesnáším války na poli zákona…

Lucius Malfoy: SVOBODUS TISKUS!

Brumbál: Tady ta roadrunner latina začíná být už trochu těžkopádná. Co byste řekli, kdybychom odročili naši schůzi a znovu se setkali na břehu jezera? (Plazí se ke dveřím.)

Rowlingová: PRÁVNIKUS EXPERTUS!

Kratiknot: Báječný nápad! (Plazí se ke dveřím.) Proč u jezera?

Lucius Malfoy: MAFIUS ZÁLOHUS!

Brumbál: No, znám báječný lék na kocovinu, který zahrnuje syrové mlže, pijavice a házení do vody…       

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode