5. kapitola - 6. září v Bradavicích

18.01.2011 17:41

Zatímco všichni ostatní snídají, já si nesu svoji krosnu dolů před Bradavický zámek, kde by na mě už měl čekat kočár, který mě dopraví až domů…

Dovláčím se pomalu dolů a tam to se mnou málem sekne, protože tam stojí skoro celej učitelskej sbor!!! Instinktivně začnu pátrat po známé postavě s havraními vlasy v černém hábitu a jsem strašlivě zklamaná, když ho v tom davu nenajdu. Ale pak už to jde ráz na ráz – všichni se semknou kolem mě. Jako první mi potřese rukou Brumbál, popřeje mi šťastný návrat a spiklenecky na mě mrkne…

Pak mě obejme Minerva McGonnagallová a já začnu automaticky brečet – vždyť já ty lidi ani neznám a už teď se mi po nich stejská… Zbytek loučení už v podstatě nevnímám, ale  najednou stojím před zámkem úplně sama.

Otřu si oči do rukávu, naposledy si prohlédnu Bradavický hrad, otočím se ke kočáru a chystám se nasednout, když mi najednou někdo položí ruku na rameno. Šťastně se otočím – a on tam fakt stojí…

Obejme mě a zašeptá mi do ucha: „Tys fakt uvěřila, že bych tě nechal jen tak odjet???“

Mám slzy znova na krajíčku, ale on mě jen pohladí po vlasech a za ucho mi vetkne snítku levandule. Pak se ke mně skloní a svými rty přejede po těch mých. Políbí mě, odtáhne se ode mě, aby se mi mohl zahledět do očí, stiskne mě v objetí a pevně řekne: „Já si tě v tom světě tam venku najdu…ať budeš kdekoliv…“

Já se vševědoucně usměju a vesele řeknu: „Ani nemusíš- já se totiž za měsíc do Bradavic vrátím jako psycholog – Brumbál mi nabídl práci a dokonce i ubytování… Do Aberdeenu se vracím jen zařídit pár věcí…“ 

Chytí mě v pase, zatočí se se mnou dokola, naposledy mě políbí a pomůže mi nastoupit do kočáru se slovy : „Zkus to uspíšit – třicet dní bez tebe je pro mě prostě MOC!!!“

Konečně se usadím na sedačce, přivoním si k levanduli a ponořím se do báječných myšlenek na jedno báječně trhlýho kantora lektvarů…

 

THE END

 

4. kapitola

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode