Cullenovi a sexuální výchova

09.02.2011 00:45

Autor: Akimamat

 

Měl to být běžný den jako každý druhý, ale to by Alice nesměla zatajit svou vizi celé Cullenovic rodině.

 

Učitel při poslední hodině před obědem: Tak milí studenti odpolední hodiny odpadají.

Hned na to se třídou rozezní spokojené výkřiky.

Učitel: Ale já jsem neřekl, že můžete jít domů. Místo toho máte jednu hodinu sexuální výchovy. Jste již ve čtvrtém ročníku a tak je čas, abyste se s tím seznámili jestli jste o tom nemluvili s rodiči.

Třídou se tentokrát rozezní naštvané bučení, ale hned na to žáci dochází na oběd spolu s Cullenovými.

 

Cullenovi při obědě:

Emmett: Co si o tom myslíte? /Ptá se se zájmem sourozenců. A pak dodá./ Já již všechno vím.

Rose: Já vím miláčku. /Pohladí Emmetta po hlavě a zamyslí se./

Edward: Mohla by si na to nemyslet? /Vyjede zuřivě na Rose./

Bella: /Lekne se Edwardovy reakce./ Copak se děje broučku? /A pokouší se ho polechtat za ouškem, aby ho uklidnila./

Emmett: /Sotva si všimne Bellinina pokusu začne se smát./ Na copak si myslela Rosalinko? /Zeptá se jí klidně, ale na obličeji mu trůní šibalský úsměv./

Rose: Na nic. /Řekne tajemně./

Edward: Myslela na ka.. /Ale pak si uvědomí, že Bella sedí vedle něho a nedořekne to./

Bella: Na co myslela? /Zeptá se se zájmem a Emmett se jí chystá hned odpovědět, ale Edward na něj zavrčí./

Emmett: /Přemýšlí: Říct či neříct. Edward mě zbije., ale já se peru rád. Přemluví se nakonec sám./ No můj brouček myslel na kamasutru. /Hned na to se šibalsky a trochu svůdně podívá na Edwarda./ Už se těším na večer. /Zašeptá na Edwarda./

Hned na to se všichni Cullenovi rozesmějí.

Edward: Budu se těšit. /Odpoví mu nakonec, ale kdyby mohl skočil by na něj hned. Přece jen mu Emmett kazí jeho sladkou nevědoucí Bellinku./

Po zbytek Obědové přestávky již radši nikdo nic neříká, protože další Emmettův komentář by skončil rozbořenou jídelnou.

 

Na sexuální hodině v tělocvičně:

Všichni si po zvonění vydali do tělocvičny a posedali si ke stolům ve skupinkách po šesti. Cullenovi s Bellou obsadili celý stůl.

Učitel: Tak jsem rád, že jsme se tady sešli. Dnes budeme hovořit o různých ochranách při sexu a co to vlastně sex je. /Učitel vypadá zkušeně je mu něco kolem padesáti, ale jde na něm vidět, že mu je trapně mluvit o tomto tématu./ Tak kdo mi řekne o tom co je to sex?

/Hlásí se jen Jessica a Angelou./

Emmett: /Pokouší se zvednout ruku./

Rose: /Vráží Emmettovi facku./ Ani se nepokoušej. Jestli to uděláš tak týden nic nebude. /Šeptá na něj naštvaně, aby Bella neslyšela jejich hádku. Přece jen před ní jejich manželství musí vypadat šťastně./

Učitel: Ano Angelo?

Angela: No včeličky spolu jsou. /Začíná se u toho zajíkat a celá rudene./

Jessica: Je to společné soužití, když si chce někdo užít a..

Emmett: /Šťouchne do Rose./ To je náš případ co zlato? /Vyslouží si od Rose další facku./

Rose: Teď ne. Učím se. /Vyjede na něj./

Emmett: /Nechápavě se na ní podívá./

Jessica: Nebo chtějí mladé.

Bella: /Hltá každé slovo./

Edward: /Má strach jestli je Bella v pořádku a jestli se na ní přinejhorším vtahuje ještě záruka, kus za kus./

Učitel: Dobře a teď přejdeme na ochrany. Zná někdo nějakou účinnou?

Bella: /Nejistě zvedne ruku./

Učitel: /Vyzve rukou Bellu k vyjádření./ Ano, slečno Swanová?

Bella: Sex až po svatbě.

Tělocvičnou se rozezní hlasitý smích.

Bella: /Nechápavě sleduje spolužáky./ Řekla jsem něco špatného?

Učitel: Tak klid. /Podívá se na Bellu./ To je také účinná metoda, ale jakou používáme ochranu pokud toto nedodržujeme? /Projíždí očima studenty./ Co třeba vy Emmette Cullene?

Emmett: /Podívá se po rodině a pak potichu zašeptá./ Na co ochrana, jako upír jí opravu nepotřebuji.

Edward: /Šeptem mu odpovídá./ Taky nevím co tím myslí a v cizích myšlenkách na mě řve slovo kondom a přitom vidím jakousi divně bílou žvýkačku. Já jsem o tom sice něco četl, ale tohle se mi moc věrohodné nezdá. /Řekne Edward nechápavě./

Emmett: Kondom. /Řekne, ale dost nejistě./

Učitel: Správně Cullene. Kondom je nejlepší ochrana proti pohlavním nemocím a početí. Proti tomu jsou tady i jiné věci jako... /A zase čeká na to až to za něj někdo dořekne./

Bella: /Vtekle se dívá na Edwarda./ Ty si říkal, že žádná jiná ochrana než s tebou nespat není. /Řve na něj co nejtišeji./

Emmett: /Cukají se mu koutky./

Edward: Za mého mládí nic jiného nebylo. /Brání se./

Bella: A to jsi říkal, že víš všechno. /Začíná být rudá vzteky./

Edward: Já jsem neříkal, že vím všechno, já říkal, že vím skoro vše. /Ale v jeho očích jde vidět, že lže. O této možnosti ochrany věděl./

Jessica: Antikocepce a další prášky. /Odpovídá jako správná šprtka, ale tento předmět je jediný ve kterém ví všechno. Mike jí s tím hodně pomohl i se zkušenostmi./

Učitel: Skvěle. Teď když víte to nejdůležitější můžete jít.

Bella: Takže ty mě nemiluješ? /Spustí na Edwarda, když se tělocvična začne vylidňovat./

Edward: /Nechápavě se podívá na Bellu./ Miluji proč?

Bella: /Vstane a vyběhne z tělocvičny./

Edward: /Nechápavě se za ní dívá./ Co jsem udělal? /Zeptá se Alice./

Alice: Měl by jsi za ní běžet. Rozhodla se jít koupit to o čem jsme tady mluvili.

Edward: /Nechápavě sleduje Alici. Po chvíli mu dojde o čem je řeč a běží zastavit Bells./

© 2011 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode